V času, ko zaradi omejevanja fizičnih stikov ne moremo organizirati delavnic in predavanj v dvoranah oziroma predavalnicah, svoje vsebine ogromno podjetij seli na digitalne kanale. Živimo v času, ko so webinarji postali najpopularnejša oblika podajanja vsebine. V Društvu za marketing Slovenije smo prvi webinar izvedli v januarju 2019. Takrat smo se z Jasno Suhadolc (Actuado) učili, kako načrtovati in izpeljati dobre webinarje. Vsebina, ki je še kako aktualna tudi danes. DMS webinarji so sicer ekskluzivno namenjeni članom DMS, zaradi aktualnosti teme in ker želimo z zbranim znanjem pomagati drugim, tokrat vabimo vse, da si ogledate celoten DMS webinar z Jasno Suhadolc.

Webinarji so že nekaj let odlično orodje nagovarjanja svojih ciljnih skupin uporabnikov. Zaradi aktualne situacije pa je to orodje danes še precej bolj uporabno in aktualno, kot je bilo v januarju 2019, ko je Jasna Suhadolc članom DMS predstavila to obliko podajanja vsebine in nas učila, kako načrtovati in izvesti webinarje, ki bodo med našimi uporabniki sprožili želeni učinek.

Kako se lotimo načrtovanja webinarja?

Določimo cilje: Koliko udeležencev želimo imeti, kakšna so naša pričakovanja? Kdo so naše ciljne javnosti?

Sporočila: Kakšna sporočila želimo podati? Temo izberemo skupaj s predavateljem, strokovnjakom. Tema ne sme biti preveč prodajno naravnana, saj bodo to udeleženci hitro ugotovili in če jih niste pred tem opozorili, da gre za tovrsten webinar, boste izgubili njihovo pozornost.

Časovnica: Od zamisli do izvajanja traja od tri do šest tednov, k temu je vključen teden po webinarju, ki je namenjen aktivnostim po webinarju. Najkrajše časovno obdobje je 2 tedna, predvsem zato, ker ga v krajšem času ne moremo dovolj učinkovito promovirati.

»Če imamo webinar, pa nihče ne ve zanj, je to velika škoda. Naše delo je tako šlo v nič. Promocija webinarja lahko poteka preko različnih kanalov. Ne razmišljajte samo o oglaševanju, ampak tudi o deljenju vsebin preko družbenih omrežij – denimo objav vaših zaposlenih, znancev, strokovnjakov oziroma vplivnežev s področja, partnerskih podjetij … Absolutno morate vsebino o webinarju objaviti tudi na vaši spletni strani ter narediti dodatno promocijo z elektronskimi sporočili. Ti so najbolj učinkovito orodje za promocijo webinarjev,« je na predavanju poudarila Jasna Suhadolc (Actuado).

Predavateljica je zares podrobno opisala celotno pot od zamisli o webinarju do njegove izvedbe – med drugim je natančno opisala tudi to, kako webinar tehnično izvedemo. DMS webinarji so sicer ekskluzivno namenjeni članom DMS, zaradi aktualnosti teme in ker želimo z zbranim znanjem pomagati drugim, tokrat vabimo vse, da si ogledate celoten DMS webinar z Jasno Suhadolc:

In ne pozabite, v sredo, 8. aprila, Jasno Suhadolc (Actuado) znova gostimo na DMS webinarju. Tokrat bomo s predavateljico spoznavali dobre prakse digitalnega marketinga v B2B okolju.

VČLANI SE

Drugi zapisi na temo

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam