Naroči se na DMS Zapise

Hvala za prijavo!

Uspešno ste se prijavili na DMS Zapise

< ZAPISI
Nekaj je narobe :(
Zapisi

Panel svojih strank

Geni Arh (Arhea) je na konkretnih primerih pokaže, kako učinkovito vključevati in raziskovati svoje stranke s panelom svojih strank.

DMS

SPLETNI PANELI

Spletne panele tržno-raziskovalnih podjetij verjetno poznamo vsi - gre za skupino registriranih oseb, respondentov, ki so pripravljeni redno sodelovati v (spletnih) raziskavah. Prednost panelov je v hitrosti, strokovni učinkovitosti in targetiranem anketiranju. A večina podjetij verjetno nikoli ni pomislila, da bi tak panel postavila na lastnih strankah. »Bi bilo drugače, če razmišljamo o panelih kot o insight community-u?« sprašuje Geni Arh. »S tem ko dodamo še komunikacijski vidik, potem to ni več le raziskovalno orodje in tako lažje vključujemo stranke

Kakšne so koristi postavljanja panelov na strankah? 

  1. BOLJŠE RAZUMEVANJE KUPCEV: S paneli bomo bolje spoznali nakupne navade, skupaj s povezavo z internimi podatki pa bomo kupce zares dobro spoznali. 
  2. RAZVOJ PRODUKTOV V SKLADU Z ŽELJAMI KUPCEV: Intenzivno vključevanje kupcev v proces kreiranja produktov, storitev, promocije in komuniciranja prinaša večje zadovoljstvo kupcev. 
  3. GRADNJA ODNOSA S KUPCI: Če boste s kupci zgradili odnos, bodo ti bolj zadovoljni in posledično bolj zvesti, morda pa postanejo celo ambasadorji naše blagovne znamke. To je tudi končni cilj – spremeniti respondente v promotorje in ambasadorje našega podjetja.

Proces postavljanja panelov na strankah je dolgotrajen in ne pride čez noč. »Verjamem pa, da se da z malimi koraki vsak dan narediti nekaj več. Začne se recimo z razmišljanjem, da se da v vsako raziskavo kako soglasje, z urejanjem baz, pregledovanjem morebitnih razpoložljivih orodij in podobno, da se taka skupnost postavi,« pojasnjuje Geni Arh, ki jo lahko kontaktirate za več informacij o ponudnikih.

Zakaj ne bi razmišljali o gradnji panelov na strankah, o nekakšnem "insight community-u"?

GENI ARH PRIPOROČA V BRANJE:

Zapis je nastal na podlagi mesečnega srečanja o direktnem marketingu (januar 2015).

Povezane vsebine

 
 

O avtorju

No items found.

Najbolj brani