Naroči se na DMS Zapise

Hvala za prijavo!

Uspešno ste se prijavili na DMS Zapise

< ZAPISI
Nekaj je narobe :(
Zapisi

Osredotočenost na kupca in digitalna transformacija

Pristop v sodelovanju z DMS predstavlja izsledke kvantitativne raziskave Mind Wide Open, izvedene spomladi 2016 med 103 slovenskimi marketinškimi direktorji. Med drugim je raziskava pokazala, da je marketing v 2016 usmerjen v rast in predvsem v kupca. Preverite še druge ugotovitve.

DMS

Med glavnimi poudarki vodje raziskave izpostavljajo:

  • Če so se v 2014 v marketingu še ukvarjali z bojem za preživetje, so v 2016 usmerjeni v rast in predvsem v kupca.
  • Rastejo tudi marketinški proračuni, predvsem pa se povečujejo digitalni marketinški proračuni.
  • 63 % podjetij trdi, da je strategija usmerjena v kupca ključ do uspeha, predvsem do povečane prodaje in zadovoljnih kupcev. 
  • Ključne ovire na poti do zagotovitve odlične kupčeve izkušnje na vseh stičnih točkah so tehnične narave (IT v več kot 70 % sodelujočih podjetij ne sledi zahtevam marketinga po naprednih tehnoloških rešitvah) in procesne narave (premajhno sodelovanje med oddelki znotraj podjetja).
  • V digitalni transformaciji marketinga je večina slovenskih podjetij šele na začetku poti. 
  • Glavne ovire na poti digitalne transformacije predstavljajo pomanjkanje znanja in kompetenc, medoddelčnega sodelovanja in finančnih rešitev.
  • So pa podjetja, ki so že konkretno zakorakala v digitalno transformacijo, poslovno bolj uspešna. 
  • Najboljši med anketiranci se marketinga lotevajo bolj strateško, uporabljajo več naprednih marketinških orodij, imajo bolj razvito infrastrukturo in merijo učinke na več nivojih.

Celotno poročilo raziskave preberite tukaj.

Povezane vsebine

O avtorju

No items found.

Najbolj brani