Svetovno prvenstvo v nogometu je poleg olimpijskih iger največji športni dogodek na planetu Zemlja. Čeprav je letošnje v Katarju v vseh pogledih specifično, zaradi odmevnosti in popularnosti ponuja ogromno priložnosti za marketingaše. Jasno, predvsem za velike blagovne znamke, ki z ogromnimi vložki nagovarjajo ljubitelje nogometa širom sveta.

Prenesite DMS e-priročnik po izbiri in se prijavite na marketinške novice.

Zbrali smo nekaj najbolj zanimivih marketinških številk, ki so povezane z letošnjim nogometnim mundialom. Čeprav izstopa podatek, da so organizatorji za pripravo dogodka porabili več kot 220 milijard (prejšnji rekord je bil 15 milijard, kolikor so leta 2014 za svetovno prvenstvo zapravili Brazilci), bodo marketingaše še boj zanimali nekateri drugi kazalniki, ki kažejo na to, kakšni zneski se vrtijo okrog dogodka, kakršno je svetovno prvenstvo.

7 milijard prihodkov: To je ocenjena vrednost prihodkov svetovnega prvenstva, kar seveda potrjuje, da bodo strogo finančno gledano katarski organizatorji turnirja ustvarili precejšnjo izgubo. Največji del prihodkov bo z naslova TV pravic, na zadnjem svetovnem prvenstvu so te sestavljale skoraj polovico (49 %) prihodkovnega kolača. Prodaja vstopnic je denimo v Rusiji leta 2018 predstavljala le približno 10 % prihodkov.

37 % navijačev predstavljajo ženske: Po Nielsnovi raziskavi pred svetovnim prvenstvom je skoraj vsak četrti nogometni navdušenec na svetu ženska. 34 % ljubiteljic nogometa najbolj zanima svetovno prvenstvo, ki precej vodi pred ostalimi nogometnimi dogodki. Na drugem mestu je Uefino evropsko prvenstvo (21 %).

67 % navijačev privlačijo znamke, ki sponzorirajo šport: Nielsen je v poročilu raziskave pred svetovnim prvenstvu izpostavil tudi dejstvo, da kar 67 % nogometnih navijačev privlačijo znamke, ki sodelujejo v športnih sponzorstvih. 59 % anketiranih navdušencev nad nogometom trdi, da bi raje izbrali produkt sponzorja športnega dogodka kot nek drug produkt, če bi bila cena in kvaliteta enaka.

5 milijard gledalcev po vsem svetu: Še en zanimiv Nielsnov podatek razkriva, da bo vsaj delček svetovnega prvenstva videlo kar 5 milijard navijačev po svetu. Ipsos pa dodaja še podatek, da v Avstraliji le približno 9 % ljudi ne ve, da je trenutno svetovno prvenstvo, s čimer je ta država na vrhu lestvice zanimanja za svetovno prvenstvo. Na dnu so Američani. 62 % Američanov ne ve, da je trenutno svetovno prvenstvo v nogometu.

19 sponzorjev: Uradna številka vseh osrednjih sponzorjev svetovnega prvenstva.

80 % rast ogledov na Youtubu: Googlov podatek o tem, za koliko so narasla iskanja posnetkov o svetovnem nogometnem prvenstvu na platformi Youtube, v primerjavi z letom 2018.

85 % navijačev bo nogomet spremljalo doma s prijatelji ali družino: Po Ipsosovi raziskavi bo najpogostejši način spremljanja nogometnih tekem domač ogled v družbi prijateljev ali družine. Na ta način si bo vsaj eno tekmo ogledalo kar 85 % anketirancev.

VČLANI SE

Finalna tekma SP v Katarju se bo odvijala 18. decembra na stadionu Lusail.

Povezane teme

No items found.

Drugi zapisi na temo

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam