Naroči se na DMS Zapise

Hvala za prijavo!

Uspešno ste se prijavili na DMS Zapise

< ZAPISI
Nekaj je narobe :(
Zapisi

Marketing feedforward*

Primož Hvala, predsednik programskega sveta 22. Slovenske marketinške konference, ponuja nekaj poudarkov iz programa letošnje konference. Preverite, katerim vsebinskim sklopom je namenil še poseben poudarek! *Ne »feedback« – »feed forward« gleda naprej k svoji naslednji nalogi. Je konstruktivni vodnik, kako se izboljšati.

Primož Hvala

Letos ne bomo govorili o izzivih in težavah marketinga, o tem, kar vemo, da bi morali delati, a ne delamo. Ne bomo govorili o »buzzwordih« in ne bomo »sadili rožic«. Na 22. Slovenski marketinški konferenci bodo govorili tisti, ki gledajo naprej, ki implementirajo danes za jutri. Na 22. SMK bomo govorili za tiste in s tistimi, ki gredo naprej. Pokazali bomo, kaj je v marketingu potrebno izpiliti, narediti bolje takoj, že danes. Ponudili bomo nasvete, kako se prebiti do cilja, kako prepričati vodstvo, kako si izboljšati položaj na trgu in v podjetju in kako izkoristiti vse »buzzworde« za večje zadovoljstvo kupcev in večji dobiček.

Prvi pospešek naprej nam bo dal že Kevin Gaskell, ki je sam vodil transformacijo znamk Porche, BMW ... Z nami bo delil svoje izkušnje in nasvete, kako biti nosilec sprememb, gonilo razvoja, kaj in kako narediti, da marketing potegne podjetje, znamko naprej v izboljšave, boljšo izkušnjo za kupce in k večjemu dobičku.

Vodilna organizacija v odkrivanju novih trendov, Trendwatching, bo predstavila nove potrošniške trende v svetu in kako naj jih marketingaš izkoristi za razvoj, nove prihodke, nove načine zadovoljevanja svojih potrošnikov. Govorili bomo o tem, kaj prinašajo različne disrupcije v marketingu, kako naj marektingaš izkoristi »sharing economy«, kako so v praksi implementirali »account based marketing« ... Opozorili bomo, da disrupcije prinašajo sedaj povsem novo konkurenco – ste pripravljeni na nove konkurente? 

"Letos ne bomo govorili o izzivih in težavah marketinga, o tem, kar vemo, da bi morali delati, a ne delamo." (Primož Hvala)

Ne bomo govorili o novih tehnologijah in digitalni transformaciji ter kaj bi morali na tem področju narediti, ampak bomo videli primere in izkušnje podjetij, ki vse to že počno. Izjemna strokovnjakinja in govornica Monika Schulze bo pokazala, kaj vse je digitalni svet dejansko prinesel novega marketingašem. S primeri bo pokazala, kako narediti atraktivno znamko, ki se emotivno poveže s svojimi potrošniki. Videli bomo, kako slovenska podjetja (majhna po številu zaposlenih) uporabljajo gore podatkov za bolj učinkovit marketing, še boljšo izkušnjo svojih uporabnikov in za večji dobiček. Prvič v Sloveniji bodo predstavljeni tudi rezultati raziskave Mind Wind Open – kaj počno podjetja, da bi bila še bolj usmerjena h kupcem.

Posebej bi izpostavil še dva sklopa letošnje konference. Prvega smo poimenovali »Marketing Snapchat«. Izbrali smo nekaj zelo različnih podjetij, marketinških aktivnosti in njihovi avtorji bodo v nekaj minutah podali vsaj 15 različnih, konkretnih nasvetov, kaj narediti za izboljšanje »svojega marketinga«. Zgolj v dobri uri bodo ponudili obilo praktičnih nasvetov, kako lansirati uspešno storitev, kako spremeniti strategijo, kako oživiti tiskano komunikacijo oz. kako resnično vključiti potrošnika za večji dobiček, kako izboljšati prodajni lijak ... Primeri bodo uporabni tako za majhna kot tudi za velika podjetja.

Drugi sklop, ki ga želim izpostaviti, so prispevki treh izkušenih menedžerjev Enza Smrekarja (Atlantic Grupa), Bojana Raduna (Bambi) in Matjaža Grma (Adria Mobil). Z nami bodo delili svoje izkušnje, kako naj si CMO izbori mesto v podjetju, kako osvojiti direktorje podjetij in jim dokazati vrednost marketinga ter kako svojo vrednost dokazati lastniku. Izjemno koristno za vse, ki želijo povečati osebno vrednost in vrednost marketinga v očeh direktorjev, v očeh lastnikov.

Vabljeni na 22. Slovensko marketinško konferenco, da dobite veliko dozo praktičnih nasvetov, konkretnih primerov, najboljši možni razmislek, kaj in kako morate jutri še izboljšati svoj marketing za večje zadovoljstvo kupcev, lastnikov in rast vaše marketinške kariere. Družili se boste s tistimi, ki gledajo naprej.

Vabljeni tudi, da preverite celoten program konference.

Povezane vsebine

O avtorju

Primož Hvala
Human&Sales Consulting

Primož Hvala pri svetovalnem delu kombinira znanja in izkušnje s treh področji – trženje, prodaja in HR. Vsebinska področja njegovih projektov so povečevanje poslovne in prodajne učinkovitosti, implementacija poslovnih sprememb v prodajno mrežo, coaching vodjem prodaje, evaluacija in razvoj vodstvenega ali prodajnega potenciala posameznikov. V zadnjem obdobju je izvajal svetovanje in prodajne treninge za Peugeot, Citroen, Iveco, Generali, Bayer, KD Skladi, Unistar PRO, Steklarna Hrastnik, LifeClass … Primož Hvala je avtor številnih dogodkov, med drugim prodajne konference Sales Summit, SMK, FMCG konference Prodaja na policah, Izvoznih fokusov, Marketing Summit Belgrade in drugih.

Najbolj brani