Naroči se na DMS Zapise

Hvala za prijavo!

Uspešno ste se prijavili na DMS Zapise

< ZAPISI
Nekaj je narobe :(
Zapisi

Kaj se je zgodilo s pričakovanji posledic recesije?

Trženjski monitor DMS jesen 2009 prikazuje, da so se pričakovanja posledic recesije, ki smo jih izmerili spomladi, uresničila pri približno polovici tistih, ki so pred pol leta pričakovali poslabšanje razmer.

DMS

Glavne spremembe, ki smo jih ugotovili jeseni 2009, so:

  • Recesijo občuti za petino ljudi več kot predhodno obdobje (skupaj že skoraj dve tretjini populacije med 18 in 65 let).
  • Delovna mesta se zdijo nekoliko bolj varna.
  • Finančno stanje se je poslabšalo za skoraj 40 % populacije.
  • Znižanje potrošnje se je omililo, v nekaterih kategorijah izdelkov tudi za petino glede na stanje pred pol leta.

Pričakovanja posledic recesije, ki smo jih izmerili spomladi, so se uresničila pri približno polovici tistih, ki so pred pol leta pričakovali poslabšanje razmer.Drugi Trženjski monitor DMS med potrošniki je bil izveden med 23. in 30. septembrom 2009 na nacionalno reprezentativnem vzorcu oseb, starih med 18 in 65 let. Podatki so bili zbrani s telefonskim anketiranjem (CATI). Velikost vzorca je n=1004.

Celotno poročilo za potrošnike preberite tukaj, za podjetja tukaj, povzetek raziskave boste našli tukaj.

Vse zgornje rezultate smo zbrali na podlagi kazalnika Trženjski monitor DMS. Jesenski trženjski monitor sta podrobneje predstavila dr. Maja Makovec Brenčič, predsednica DMS in Andraž Zorko iz podjetja Valicon, ki raziskavo izvaja. Rezultate so pokomentiralipredstavniki stanovskih organizacij in partnerjev DMS, Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ) in njenih združenj ter Slovenskega društva za odnose z javnostmi (PRSS).

Povezane vsebine

O avtorju

Andraž Zorko
dr. Maja Makovec Brenčič

Najbolj brani