Naroči se na DMS Zapise

Hvala za prijavo!

Uspešno ste se prijavili na DMS Zapise

< ZAPISI
Nekaj je narobe :(
Zapisi

Inventura desetih let

Pred kratkim me je LinkedIn opomnil, da je preteklo deset let, odkar sem se povezala z Društvom za marketing Slovenije in zelo resno stopila v svet marketinga. Moja prva misel je bila seveda: Kako, kdaj?

Tanja Kavran

Pred kratkim me je LinkedIn opomnil, da je preteklo deset let, odkar sem se povezala z Društvom za marketing Slovenije in zelo resno stopila v svet marketinga. Moja prva misel je bila seveda: Kako, kdaj?

Podobni so bili tudi komentarji, ki sem jih dobivala v svoj poštni predal. A se je matematika kmalu izšla, ko sem začela sestavljati vse ljudi in dogodke, ki so se zgodili v teh letih. Trije predsedniki, štirje upravni odbori, devet generacij študentov, osem marketinških direktorjev leta, štirinajst marketinških upov, deset slovenskih marketinških konferenc, osem fanfar, osemdeset mesečnih srečanj, štirideset marketinških fokusov, štirinajst marketing topxov … In naštevanje gre seveda v nedogled.

Seštevek teh številk pa seveda ni še večja številka, temveč skupnost povezanih ljudi, ki so se vrstili v teh letih in soustvarjali vse te dogodke. Neverjetna volja in zagnanost mladih navdušencev in strokovnjakov, ki sem jih imela priložnost spoznati in se od njih učiti. In zaradi njih in z njimi rasti.

Vedno so me navduševali nadpovprečni posamezniki, ki so za seboj puščali sled. In kar nekaj takih ljudi je stopilo v ta naš marketinški svet, vsaj za neko obdobje. In ko pomislim na vse te čudovite mlade sposobne posameznike, ki so bili pripravljeni vložiti svojo energijo v projekte, v katere so verjeli, jih povezuje eno. Odgovornost. Do sebe, do ekipe, s katero so ustvarjali, odgovornost do skupnosti posameznikov, ki so v tistem trenutku sestavljali Društvo, odgovornost do stroke. 

Vsi, ki so pustili sled, so bili posebni, drugačni (eden od njih bi komentiral, da je to samo izraz za 'čudni'), a z neverjetnim občutkom odgovornosti izpeljati zastavljeno. In vedno so to naredili nad pričakovanji, presegali so cilje in s tem premikali meje. Povprečje jih ni zanimalo. In to so ljudje, ki so se postavili na zemljevid. Večinoma brez imena in priimka. So pa za seboj pustili projekte, dogodke, zapise, vsebine. Skrbeli so za razvoj marketinške stroke.

Vedno so me navduševali nadpovprečni posamezniki, ki so za seboj puščali sled. ... Večinoma brez imena in priimka. So pa za seboj pustili projekte, dogodke, zapise, vsebine.

Prevzemanje (popolne) odgovornosti sem vedno občudovala. Ko ne obstajajo izgovori, ko ni besedice ampak, ko je delo enostavno narejeno, z dodano vrednostjo, z osebnim pečatom izjemnega posameznika. Tudi v Društvu za marketing Slovenije vsak dan stremimo k temu, da prevzemamo odgovornost. Odgovornost za vaše napredovanje, odgovornost za izboljševanje marketinga v Sloveniji. S tem ko marketing postaja vse pomembnejši sogovornik in odločevalec v podjetjih, marketingaši ne bomo več imeli izgovorov - pomembno bomo morali prispevati k rasti in razvoju podjetij, zato vas želimo oborožiti s pravimi znanji in orodji. 

Hvala za zaupanje, obljubimo, da bomo še naprej odgovorni.

Tanja Kavran, izvršna direktorica DMS

Povezane vsebine

O avtorju

Tanja Kavran

Tanja Kavran je izvršna direktorica Društva za marketing Slovenije. Diplomirala je na Ekonomski fakulteti v Ljubljani na smeri trženje. Ima več kot petnajstletne izkušnje v vodenju in marketingu, svojo pot je že kot študentka začela v tržnih raziskavah, najprej v Studiu marketing, pozneje v podjetju Gral-Iteo. Svojo poslovno pot je nadaljevala kot vodja marketinga v podjetju Unichem, se za tem za nekaj let posvetila samostojnim projektom, zdaj pa že od leta 2006 skrbi za vodenje Društva za marketing Slovenije, kjer je odgovorna za koordinacijo dela sekcij in vseh organov društva, skrbi za izvajanje in koordinacijo vseh aktivnosti ter vodi in odgovarja za finančno poslovanje društva.

Najbolj brani