Naroči se na DMS Zapise

Hvala za prijavo!

Uspešno ste se prijavili na DMS Zapise

< ZAPISI
Nekaj je narobe :(
Zapisi

Dirigirajmo z navdihom na podlagi podatkov

Živimo v zanimivih časih, ko kot potrošniki dnevno namenjamo veliko časa aktivnostim, storitvam in napravam, ki jih pred 10 ali 20 leti sploh ni bilo. Kot potrošnikom so se nam spremenile potrebe od osnovnih, kot je hrana, do tega, da nujno potrebujemo dostop do spleta, seveda prek vseh naprav.

Zapisal
Mitja Pirc

Živimo v zanimivih časih, ko kot potrošniki dnevno namenjamo veliko časa aktivnostim, storitvam in napravam, ki jih pred 10 ali 20 leti sploh ni bilo. Kot potrošnikom so se nam spremenile potrebe od osnovnih, kot je hrana, do tega, da nujno potrebujemo dostop do spleta, seveda prek vseh naprav. Prav tako opravljamo storitve in kupujemo izdelke pri podjetjih in na mestih, ki prvotno niso bila temu namenjena, npr. telefonija v supermarketih, bančništvo pri telekomih, paketi na bencinskih črpalkah, očala na pošti.

Tudi kot marketingaši živimo v izjemno zanimivih časih, kjer je pomen celostnega marketinškega pogleda na delovanje podjetja ključen za preživetje, rast in razvoj podjetij in organizacij. Potrošniki in poslovni svet ponujajo toliko priložnosti, kot jih nismo imeli še nikoli. Vloga marketinga kot ključne tržno usmerjene funkcije in filozofije v podjetjih je, da usmerja in fokusira vire v priložnosti, ki bodo podjetjem zagotavljali dobičkonosnost, rast in konkurenčnost.

Turbulentna in fleksibilna tržna okolja, kjer je praktično vse možno, so idealno okolje za marketing. In to sodobni marketingaši, ki so bolj kot kadarkoli do sedaj razvijalci poslovnih strategij in prihodnosti svojih podjetij, že izkoriščajo. Za sodobni marketing je tako značilna visoka mera rabe podatkov, analitike, IT sistemov in neklasičnih kompetenc marketingašev.

Za opolnomočenje marketinga kot glasnika spremembe se je potrebno učiti od najboljših in hkrati odpravljati lastne interne izzive pri izvajanju aktivnosti. Zato je osrednja tema letošnje Slovenske marketinške konference "Marketing kot Dirigent uresničevanja poslovnih priložnosti", kjer bomo govorili o strategijah podjetij, produktih, znamkah, prodajnih kanalih, potrebnih spremembah v internih procesih, podatkovno in analitično opolnomočenem delovanju, novih vzvodih prek tehnoloških in ostalih platform ter novih kompetencah marketingašev.

Ne želimo govoriti o tem, kje zaostajamo, ampak želimo pokazati, kako se danes že dela dobro. Dati navdih za prihodnje leto. Ne bomo ostali pri seznamih "česa vse ne delamo", ampak bomo pokazali, kako "marketinški dirigent" že danes dela. Dati navdih, da bomo bolj z veseljem opravljali svoje delo in dajali rešitve. Konferenco bomo zapustili s "hočem biti dirigent uresničevanja poslovnih priložnosti".

Povezane vsebine

O avtorju

Dr. Mitja Pirc
Predsednik upravnega odbora DMS in direktor Indigo Consulting

Dr. Mitja Pirc je direktor podjetja Indigo Consulting, pred tem je nekaj let vodil Pristop Poslovno Svetovanje. Že več kot petnajst let deluje na področju poslovnega svetovanja, analitičnih rešitev in razvoja novih konceptov poslovanja in trženja. Svetoval je več kot petdesetim vodilnim slovenskim, regijskim in evropskim podjetjem iz sektorjev trgovine, izdelkov vsakdanje potrošnje, telekomunikacij, zavarovalništva, bančništva, energetike, avtomobilizma in farmacije. V preteklosti je delal za A.T. Kearney in SAS Institute ter bil soustanovitelj start-upa. Predaval je na priznanih svetovnih (Insead, IESE, IE, ESMT) in slovenskih šolah (EF, FMF, FDV) ter na več kot 100 poslovnih in trženjskih konferencah ter dogodkih. Je diplomant teoretične matematike ljubljanske Fakultete za matematiko in fiziko, na Stockholm School of Economics (SSE) je magistriral iz mednarodnega poslovanja in ekonomije, na Univerzi Pompeu Fabra (UPF) v Barceloni pa je pridobil doktorat ekonomskih znanosti iz vedenjske ekonomije, je prejemnik Arhimedove nagrade evropske komisije. Je član aktualnega upravnega odbora DMS v obdobju 2014-2017. Predaval je na več kot 100 poslovnih in trženjskih konferencah in dogodkih, predaval je za številne slovenske stanovske organizacije - DMS, SOZ, SMK, Združenje Manager. Je gostujoči predavatelj na EF, FDV, FMF. Leta 2014 je bil predavatelj na TEDxLjubljana.

Najbolj brani