Če bomo čez nekaj let še vedno pisali na roko, bomo po besedah Petra Mesarca (SEOS.SI) dinozavri. »Bolje bi bilo, da bi imeli na voljo kakšnega bota, ki bi to delal namesto nas,« je dejal.

Zato je B2B konferenci, ki je potekala letos oktobra, zbranim predstavil nekaj zelo praktičnih primerov, za kaj vse lahko uporabljamo ChatGPT in podobna orodja:

1. Analiza konkurence, npr. oglasov, publikacij, materialov

Peter Mesarec je ChatGPT-ju v pregled ponudil tri oglase za družbena omrežja, lahko pa na enak način analiziramo tudi e-pošto, brošure, kataloge in druge marketinške materiale. ChatGPT zna izluščiti, kaj je v materialih dobrega in kaj slabega, kaj deluje, nato pa nam lahko na podlagi tega pripravi tudi več različic oglasa za naš produkt ter jih po potrebi tudi prevede v druge jezike.

2. Pisanje e-pošte: npr. zahvalna e-pošta po poslovnem obisku v tujem jeziku, splošna, začetna e-pošta za vzpostavljanje komunikacije v tujem jeziku

Pri tem lahko podamo opis prejemnika, pa kako naj tuj jezik zveni (strokovno, pogovorno ...)

3. Ustvarjanje objav za družbena omrežja: objave za LinkedIn, Facebook ….

Podati moramo natančna navodila, o čem želimo objavo, ChatGPT pa jo lahko opremi tudi z emotikoni, povezavo na spletno stran ter vsemi drugimi pomembnimi elementi.

Peter Mesarec je izpostavil, da ob natančnih navodilih ChatGPT lahko objavo opremi tudi z emotikoni, povezavami in drugimi pomembnimi elementi.

4. Ustvarjanje grafik, slik.

Ustvari jih na podlagi naših opisov, saj je povezan z Dall-e 3. Slikovne podobe so bistveno boljše, kot smo bili vajeni pred nekaj meseci, je poudaril Peter Mesarec.

5. Razlage excel tabel

ChatGPT prepozna datoteko, prebere podatke in nas vpraša, katere vrste podatkov iz datoteke želimo interpretirati. Podatke lahko sam na novo poveže in iz tega izpelje ugotovitve.

6. Primerjava člankov

Ker ima dostop do spleta, lahko med seboj primerja različne članke, pripravi kratek opis in ključne prednosti ter na primer analizira, kateri bi bil vsebinsko bolj primeren za posamezno ciljno skupino. Spiše lahko tudi dodatno besedilo k izbranemu članku.

Googlov Bard lahko po besedah Petra Mesarca povežemo z Google orodji in aplikacijami, kot so Gmail, Google Drive in Google Docs, da lahko orodje analizira naše dokumente, jih spozna, se nauči o njihovi vsebini, pregleduje pogodbe, komunikacijo z naročniki, išče dokumente o določeni temi ...

Največja dodana vrednost uporabe GPT orodij je, da lahko ta orodja napolnimo z lastnim znanjem in si jih ustvarimo po svoji meri.« Peter Mesarec

Ustvarimo si lahko pogovornega robota po svoji meri, ki zna pripraviti prijavo na javni razpis, ustvariti metaoglase na podlagi preteklih oglasov, ki smo jih ustvarili ali pa zna pisati mesečna poročila, pripravljati ponudbe, vsebine …

"Ustvarimo si lahko pogovornega robota po svoji meri, ki zna pripraviti prijavo na javni razpis, ustvariti metaoglase na podlagi preteklih oglasov ..." je razkril Peter Mesarec.

Ob koncu je Peter Mesarec svetoval, da vsako jutro vašemu priljubljenemu GPT orodju postavite vprašanje. Ni nujno, da gre za poslovno temo. Predstavnikom B2B sveta svetuje, naj razmislijo, kako bi lahko velike jezikovne modele (LLM) vključili v svoje produkte, ki bodo tako postali veliko bolj uporabni.  

Pri tem Peter Mesarec ni pozabil opozoriti, da sta zasebnost in varnost zelo pomembni vprašanji, saj zares ne vemo, kaj se zgodi s podatki, ki jih posredujemo GPT orodjem. Zato je treba orodja uporabljati v okolju plačanega dostopa ter pravih nastavitev, ki omogočajo, da podatki o našem podjetju ne odhajajo v zunanji sistem.

Peter Mesarec je opozoril tudi na pomembnost zasebnosti in varnosti.
VČLANI SE

Zapis nastal na podlagi predavanja na B2B konferenci, ki jo vsako leto organizira DMS.

Povezane teme

No items found.

Drugi zapisi na temo

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam