Program

Dogodek
▪ Brezplačno za člane DMS.
▪ Za nečlane znaša udeležba na dogodku 60 € + DDV.

V digitalnem svetu je sodelovanje z vplivneži postalo ključen element marketinških strategij za mnoge blagovne znamke. Z Niko Kristino Butina, soustanoviteljico in direktorico podjetja Epidemic, bomo raziskali najnovejše trende, strategije in modele sodelovanja z vplivneži. Raziskali bomo novosti, kaj je v tem trenutku najbolj aktualno in kam se vplivnostni marketing premika v letu 2024. Poglobili se bomo v najučinkovitejše pristope in taktike za povezovanje z vplivneži in doseganje ciljnih publik. Raziskali bomo, kako najti pravo ujemanje med blagovno znamko in vplivnežem ter kako to vpliva na uspeh kampanje. Govorili bomo o tem, kako meriti uspešnost kampanj in naredili tudi analizo najuspešnejših slovenskih in mednarodnih kampanj. Za zaključek si bomo pogledali strategije vodilnih blagovnih znamk.

Poudarki iz izobraževanja:

  1. Ključni trendi vplivnostnega marketinga za leto 2024: aktualne zgodbe, novosti in trendi za leto 2024
  2. Strategije za uspešen vplivnostni marketing: najučinkovitejši pristopi in taktike za povezovanje z vplivneži in doseganje ciljnih publik.
  3. Doseg in učinkovitost sodelovanja: moč pravega ujemanja med blagovno znamko in vplivnežem, grajenje prepoznavnosti znamke in merjenje uspeha kampanje.
  4. Med znamko in vplivnežem: kako najti pravo ujemanje med blagovno znamko in vplivnežem ter kako to vpliva na uspeh kampanje.
  5. Najboljše prakse in primeri: analiza najuspešnejših slovenskih in mednarodnih kampanj ter strategije vodilnih blagovnih znamk.

Na izobraževanju DMS Taktik se nam lahko pridružite v četrtek, 7. septembra, ob 14. uri na Zoomu.

Pridružite se nam na DMS Taktiku v četrtek, 7. septembra, ob 14. uri na Zoomu.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam