Program

Izobraževanje

Na marčevskem izobraževanju Marketing TOPX se bomo posvetili ključnim izzivom, s katerim se podjetja soočajo pri integraciji in implementaciji e-commerce rešitev. Svoje znanje in izkušnje bosta z nami delila Gorazd Planinc (Vareo), z več kot 20 letnimi izkušnjami s področja integracij in implementacij IT rešitev in Lenart Ambrož (Vareo), izkušeni razvijalec in integrator naprednih spletnih in e-commerce rešitev.

Katere so najbolj pogoste pasti pri integraciji in implementaciji e-commerce rešitev?
  • Načrtovali smo, da bo spletna trgovina zaživela v roku treh mesecev, sedaj pa je mimo že eno leto in še vedno ne prodajamo preko spleta.
  • Projekt smo sicer končali, ampak se zdaj utapljamo v upravljanju s produkti, uhajajo nam naročila, poleg tega pa nenehno izvažamo in uvažamo podatke med različnimi sistemi.
  • E-commerce platforma, ki smo jo izbrali, je bila na predstavitvah čudovita, zdaj pa se je izkazalo da je neuporabna in da je implementacija predraga.
  • Oblikovalec nam je narisal krasen UX nove spletne trgovine in mislili smo, da gradimo le še eno spletno mesto, na katerem kupujejo naše stranke, ko pa smo začeli z razvojem, se je zapletlo pri podatkih in izvedbi.
  • Naša rešitev deluje počasi in se nenehno "sesuva", zaradi česar izgubljamo denar in živce.
Predstavil bomo štiri velika področja, kjer se skrivajo pasti in ponudili rešitve, kako se jim izogniti:
  • Razumevanje obsega in kompleksnosti projekta implementacije spletne trgovine za večje trgovce.
  • Planiranje projekta (poudarek na podatkih, zalednih sistemih, sestavi ekipe, pričakovanjih).
  • Izbira optimalne tehnologije.
  • Izvedba in lansiranje rešitve.
Marčevsko Marketing TOPX izobraževanje bo v sredo, 31. marca, med 16:00 in 19:00.
Komu je izobraževanje namenjeno?

Izobraževanje je namenjeno vsem večjim podjetjem, ki imate izzive ob načrtovanju in upravljanju vaše spletne trgovine. Vsem, ki ste prerastli zmogljivosti trenutne e-commerce rešitve ali razmišljate o zamenjavi e-commerce platforme ter si želite zgraditi celovito digitalno izkušnjo za uporabnika. Vabljeni vsi, ki vas zanima področje e-commerca in aktualni trendi na področju spletnega trgovanja. Izobraževanje je brezplačno za člane DMS, v skladu z vašim nivojem članstva. Cena za izobraževanja za tiste, ki niste člani DMS, je 129 € + DDV.

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam