Šport bo po letu 2020 zaradi pandemije covid-19 v marsičem drugačen. Nova realnost prinaša izzive in prilagoditve, tudi za konferenco SPORTO. Tokratni SPORTO bo v svoji 17. izvedbi potekal prek spleta, konferenca bo namreč gostovala na posebni digitalni/virtualni konferenčni (On AIR) platformi Cankarjevega doma v Ljubljani.

Digitalna izvedba bo poleg aktualnih vsebin in vpogleda s strani vodilnih poznavalcev in »igralcev« iz globalne/regionalne športno-marketinške in sponzorske industrije, omogočala tudi interaktivnost v obliki vprašanj za predavatelje, anket, mreženja med udeleženci ter vključevanja partnerjev konference. Vsebine konference želimo s cenovno dostopnostjo omogočiti vsem deležnikom v industriji – kotizacija za dostop do okvirno 10 ur programa do 31. decembra znaša le 99 € + DDV.

Potrjeni govorci SPORTO konference:
  • RICARDO FORT (COCA-COLA), podpredsednik za globalna športna partnerstva
  • KIM SKILDUM-REID (POWER SPONSORSHIP), ustanoviteljica in direktorica
  • LEWIS WILTSHIRE (SEVEN LEAGUE/MAILMAN), direktor
  • EMEAFLORIAN LAMBLIN (TOUR DE FRANCE, A.S.O.), direktor mednarodnega razvoja
  • MATTHEW ENTWISTLE (TWO CIRCLES), direktor skupine
  • SAM MATHEWS (FNATIC), ustanovitelj in izvršni direktor
  • LUCA MASSARO (WE PLAY), ustanovitelj in izvršni direktor
  • STEFAN GUNNARSSON (Nogometna zveza Islandije), direktor marketinga in prodaje
  • GUY EDRI (VIDAA INTERNATIONAL), izvršni podpredsednik za poslovni razvoj
  • FRANJO BOBINAC (HISENSE INTERNATIONAL), podpredsednik za globalni marketing
Posebna gosta:
  • ARSENE WENGER  (FIFA, direktor globalnega nogometnega razvoja in legendarni trener)
  • MARK CUBAN (DALLAS MAVERICKS, NBA), lastnik franšize

>> PREBERITE VEČ

O NAS

Več kot

600

članov
Več kot

400

STROKOVNIH zapisov
Več kot

50

dogodkov letno
Društvo za marketing Slovenije skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke in znanosti v slovenskem ter širšem družbenem in gospodarskem prostoru v Sloveniji.
pridružite se nam